Onze school

Kinderen ontwikkelen zich snel. Als school willen wij die ontwikkeling zo goed mogelijk stimuleren en begeleiden, zodat onze kinderen op het einde van hun schoolloopbaan onze school verlaten met voldoende ‘bagage in hun rugzak’, om goed te kunnen starten op het voortgezet onderwijs.

Op onze school vergelijken we dat graag met het laten groeien van fruit in een boomgaard. Onze school staat dan voor de boomgaard, de kinderen vergelijken we met de fruitbomen die een goede verzorging en begeleiding nodig hebben. Het fruit staat voor de kennis en ervaring die de kinderen opdoen. Als die goed gerijpt is, kun je daarvan de vruchten plukken.

Wat we daarbij belangrijk vinden, leest u onder ‘missie & visie’. Hoe we dat doen leest u onder de knop ‘onderwijs’. Wilt u daar nog meer over weten, dan vindt u dat in onze informatiegids. Onze informatiegids kunt u vinden in de schoolapp van Kbs de Boomgaard.