Kennismaking

Indien u op zoek bent naar een geschikte basisschool voor uw kind(eren), dan kunt u op deze website veel informatie over onze school vinden.

Mocht u overwegen om uw kind aan te melden op onze school, kunt u zich via onderstaand formulier aanmelden voor een kennismakingsgesprek. Binnen enkele weken  zullen we u uitnodigen voor een gesprek, waarbij de werkwijze en organisatie van ons onderwijs zal worden toegelicht. Uiteraard bestaat dan ook meteen de mogelijkheid om de school te bekijken.  Zo krijgt u een goede indruk van onze school. Deze afspraak is bij voorkeur  onder schooltijd. Ook zal u uitleg krijgen over de werkwijze in de groepen 1/2 en de doorgaande lijnen naar groep 3 t/m 8.

Wanneer u besluit om uw kind definitief aan te melden op onze school, volgt een aanmeldingsgesprek. Tijdens dit gesprek wordt het toegestuurde aanmeldingsformulier ingevuld en door beide ouders ondertekend.

Graag tot ziens op KBS De Boomgaard!

• Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.