CJG

Heeft u vragen over opvoeden of opgroeien? CJG Breda kan u helpen.

logo CJG

cjg plaatje

CJG Breda is dé vraagbaak voor ouders, opvoeders en kinderen en jongeren van 0 tot 23 jaar. Waar u ook mee zit: met de professionele ondersteuning vanuit het CJG komt u er zelf weer uit. Samen zoeken we naar oplossingen die voor u én in uw situatie werken. Onze deskundigen luisteren goed naar wat er precies speelt en vanuit hun kennis en ervaring kunnen ze u daarna persoonlijk en op maat adviseren en begeleiden. U krijgt handreikingen waar u echt verder mee kunt.

Opvoeden is een veelzijdige, leuke en uitdagende taak waar je als ouder voor staat. Soms wil je weten hoe een andere ouder zaken aanpakt of zoek je naar antwoorden bij de leerkracht of op het internet. In de meeste gevallen is dit voldoende.

Blijven er vragen waar je geen antwoord op weet of waar je je onzeker over voelt? Dan hoopt het CJG Breda dat je hen benadert.

Stefanie Goris is als school CJG verbonden aan Kbs De Boomgaard. Mocht u vragen hebben stuur dan gerust een mail naar mailto:stefanie.goris@cjgbreda.nl

Daarnaast is het CJG 24 uur per dag bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800-444 000 3 of via de website www.cjgbreda.nl.